Jak tworzyć i optymalizować treści pod kątem wyższych rankingów Google
Chcesz tworzyć treści, które pomogą Ci osiągnąć cele SEO? Dowiedz się, jak tworzyć treści za pomocą sprawdzonego planu, który działa dobrze w Google. Czy konsekwentnie tworzysz treści, które dobrze sprawdzają się w Google?
Co wchodzi w wysoce zoptymalizowaną treść?
Kierowanie na intencje słów kluczowych
Zacznij od uzyskania właściwych słów kluczowych docelowych i upewnij się, że wybrane przez Ciebie słowa kluczowe są ściśle dopasowane i zróżnicowane. Kiedy zrozumiesz intencje użytkownika stojące za tymi zapytaniami i sposób, w jaki odzwierciedla to treść strony, będziesz w stanie dotrzeć do zestawu podstawowych i drugorzędnych słów kluczowych, które określą cały zestaw działań na dalszym etapie.
Przyjrzyjmy się bliżej procesowi wyboru słów kluczowych.
- Krok 1: Zidentyfikuj słowa kluczowe związane z tematem za pomocą narzędzi takich jak Planer słów kluczowych Google.
- Krok 2: zakwalifikuj słowa kluczowe za pomocą wskaźników popytu, takich jak liczba wyszukiwań.
- Krok 3: Podziel się na podstawowe i drugorzędne słowa kluczowe dla tematu.
- Krok 4: Zdefiniuj typ strony, która jest potrzebna dla danego tematu – strona główna, strona pomocnicza i strona pokrewna.
W przypadku produktu takiego jak internetowe konto oszczędnościowe, główna strona będzie zbudowana wokół głównego terminu „online oszczędnościowe konto”. Niektóre strony pomocnicze mogą opierać się na cechach produktu, takich jak stawki i opłaty, lub korzyściach, takich jak wysoko oprocentowane konto oszczędnościowe.
Teraz, jeśli chodzi o powiązane strony, będziesz mieć konkretne pytania, takie jak „jak otworzyć”. Jeśli nie rozumiesz, gdzie Twoja strona mieści się w tej hierarchii, otrzymasz słowo kluczowe, które prawdopodobnie najlepiej obsługuje inna strona. Prawidłowe ustawienie podstawowego i drugorzędnego słowa kluczowego jest bardzo ważne, ponieważ w miarę postępów w procesie tworzenia treści, twoje zrozumienie, jaką treść napisać, ile napisać, jakiego rodzaju podtematy należy omówić itp., będzie wynikać z tych. Jest to ważny krok, aby uzyskać treści dobrze zoptymalizowane pod kątem Twojego tematu.
Kompleksowość i struktura treści
Celem na końcu tego kroku jest uzyskanie wglądu we wszystkie podtematy, które chcesz omówić. Opisuje strukturę Twojej strony, którą następnie autor treści może bezpośrednio wziąć i rozpocząć pisanie treści.
Względy na kompleksowość
- Określ intencje, które strona powinna adresować
- Głębokość treści: Głębokość, z jaką treść powinna dotyczyć tematu
- Różnorodność treści: podtematy, które muszą być objęte treścią
- Typ treści: rdzeń, wsparcie i pokrewne itp.
Struktura rozważań
- Podtematy istotne semantycznie
- Zdefiniowana hierarchia treści
- Wizualizacje dostosowane do kontekstu
- Statystyki do cytowania wraz ze źródłami
Badania tematyczne
- Rodzaje rankingu konkurentów
- H2/H3 używane przez konkurencję
- Pytania użytkownika dotyczące tematu
- Użycie frazy
- Poziom czytelności
- Długość artykułu
- Wyjaśnienie pojęć
- Pomoce wizualne
- Statystyka
Zidentyfikuj wszystkie potencjalne sekcje, które ostatecznie chciałbyś zaadresować na swojej stronie.
Rozważania dotyczące podstawowej zawartości:
- Pełny przegląd tematu
- Odpowiedz na wszystkie ogólne pytania. nie wymaga dogłębnego wyjaśnienia
- Dołącz krótkie odpowiedzi na pytania, które wymagają szczegółów i przekaż link do strony pomocniczej
- Wymień podobne lub powiązane artykuły, na podstawie logicznego następnego kroku dla użytkownika
Głównym celem jest tutaj zapewnienie użytkownikowi pełnego kontekstu tematu. Możesz więc chcieć wyświetlić podobne lub pokrewne artykuły itp. To sprawi, że twoja główna strona będzie kompletna.
Optymalizacja treści
Teraz, gdy masz już strukturę strony, zarys, zadaniem pisarza staje się przede wszystkim odpowiadanie na wszystkie te podtematy i odpowiadanie na nie.
Doświadczenie treści
Bardzo szybko udzielaj odpowiedzi wraz z treścią. Pamiętaj, aby używać tych aspektów rozsądnie w oparciu o cele strony.
Monitorowanie wydajności strony i utrzymywanie rang
Krajobraz słów kluczowych ciągle się zmienia. Ważne jest, aby wiedzieć jak zidentyfikować nowe słowa kluczowe, według których rankingujesz zarówno Ty, jak i Twoi konkurenci.
Dzięki zaktualizowanym informacjom będziesz mógł odświeżyć zawartość, aby była aktualna i pomocna oraz aby Twoje strony nadal działały prawidłowo.
Co pomoże Ci zdobyć wyższe stopnie
- Dogłębne i wyczerpujące badania tematyczne.
- Wyniki do pomiaru i porównania treści.
- Symuluj, aby zmaksymalizować rangi.
- Monitorowanie treści, linków i rang.
- Zautomatyzowany i kompleksowy brief dotyczący treści, aby stworzyć odpowiednią treść.
Kluczowe informacje na wynos
- Kieruj na podstawowe i drugorzędne słowa kluczowe, aby uniknąć luk w treści.
- Kompleksowe badania tematyczne są niezbędne, aby osiągnąć cel, głębię i różnorodność.
- Dobra struktura treści zapewnia zoptymalizowaną treść od samego początku, a nie po namyśle.
- Porównaj z najwyżej ocenianymi stronami, aby zrozumieć, czy masz szansę na zdobycie pozycji w rankingu.